Zondagsbrief 16 juli 2023

(520619, b.g.g. 06-11206140)
Bloemendienst mevr. J. Oosterveen
mevr. A. Mulder

De diensten worden live via SLOG in beeld en geluid uitgezonden vanaf 9.20 uur. (Ziggo Kanaal 43; KPN Kanaal 1401; Delta Kanaal 12). Ook is de dienst te zien en te beluisteren vanaf 9.20 uur op “kerkdienstgemist”.

Iedere viering is van en voor ons allemaal. We doen het samen! Heeft u gebedspunten voor de komende zondagen geef ze door aan de scriba Mark van der Sluijs scribaat@pkngeertruidenberg.nl

-          dhr. J.A. Rolffs, Diepsteeg 26, 4941 LS  Raamsdonksveer. Ter attentie.
-          dhr.  W. Sluiter, Hertogshoef  136, 4941 KG Raamsdonksveer. Ter attentie.
Bloemendienst: mevr. J. Oosterveen en Ouderling/diaken.

Afwezigheid ds. Jos van den Hout – pastorale bijstand ds. Gert van de Weerd.
In verband met zijn vakantie is ds. van den Hout afwezig van 10 juli tot en met woensdag 2 augustus.
Ds. G. van de Weerd, Brandestraat 6, Geertruidenberg, tel. 580137 is bereid om in pastorale noodsituaties bijstand te verlenen.
Tevens kunt u contact opnemen met de beide pastorale ouderlingen uit het kernteam: mevr. C. van Noorloos, tel. 571580 en mevr. H. Blonk-Achterberg, tel. 516179.

Vakantie
Dit weekend starten de schoolvakanties in het Zuiden. De redactie wenst alle vakantiegangers of ze nu dichtbij blijven of ver weggaan een goede, mooie en gezonde tijd. We hopen elkaar aan het eind van de vakantie weer te ontmoeten.

Voor de collecte van 9 juli met als bestemming Stichting Teach Nepal ontvingen we we tot en met vrijdag 14 juli 2023 Euro 84,50 via de bank en SKG en dit bedrag is exlusief de telling van de collecten in de kerkzaal  volgende maand.

Diaconale collecte zondag 16 juli 2023, Bolivia Mission Adulam, Fineke Janssen
Deze collecte is bestemd voor het werk van Fineke Janssen in La Paz/Bolivia. De kern van haar werk is het helpen en opvangen van verslaafde tieners en hun een kans op een toekomst te bieden en kennis te laten maken met de Bijbel. Graag vragen wij u steun voor dit project van onze Diaconie.

“Twee halen ÉÉN betalen!”
U kent ze vast wel deze acties bij supermarkten of drogisterijen. Maar ja je hebt er eigenlijk maar een nodig dus wat te doen… Aanschaffen, meenemen en achter in de kerk deponeren dan zorgen wij dat ze op goede plek komen, doet u mee ?

Wilt u meer weten kunt u alle informatie daarvoor vinden op onze website www.pkngeertruidenberg.nl Hartelijk dank!

Uw collecte bijdrage voor het kerkenwerk blijft uiteraard nodig. Deze kunt u overmaken naar rekeningnummer NL09 RABO 0373 7274 10 t.n.v. CvK Prot. Gem. te Geertruidenberg.

God moet wel van gewone mensen houden;
Hij heeft er zoveel gemaakt.